loading...
www.sedayemandegar.ir
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدصادق رئوفی در تاریخ 1393/11/30 و 17:47 دقیقه ارسال شده است

تنها چیزی که از فردا میدانم این است که خدا قبل از خورشید بیدار است.از او میخواهم که قبل از همه در کنار تو باشد و راه را برایت هموار کند...فردایت سپید استاد زیبای من

این نظر توسط احسان در تاریخ 1393/09/17 و 20:26 دقیقه ارسال شده است

با سلام
من یکی از میلیون ها دوستدار صدای استاد معین در سرتاسر دنیا هستم و همچنین عاشق تیپ ایشان و انتخاب های ایشان برای لباس و عینک ها می باشم.
دوست دارم بدونم که رنگ شیشه عینک بدون فریم ایشان در ویدیو های همدم، بچه های البرز و دلم تنگته چیست؟
با تشکر

این نظر توسط محمد جواد در تاریخ 1393/07/23 و 19:17 دقیقه ارسال شده است

با سلام خسته نباشید فراوان.معین عزیز ایشاالله.همیش درزندگی ات موفق سربلند باشید از خدایی عالم تنهای خواهشم این است اول سلامتی به خودت وخانواده محترم.درکارهایت.همیشه پرتلاش.وموفق باشید ..دوست دارم عزیز

این نظر توسط امید در تاریخ 1393/07/14 و 1:13 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام خدمت استاد می خواستم بدونم اهنگ بعدی چه نام دارد و چه موقع پخش میشه با ارزوی سلامتی برای شما

این نظر توسط محمد صادق رئوفی در تاریخ 1393/06/06 و 22:45 دقیقه ارسال شده است

سلام و درود بر استاد عزیزم معین جان.واقعا استاد شما یک گوهر با ارزش هستید که همه ما نجف آبادیها به وجود شما افتخار میکنیم. من هروقت دلم میگیره یا احساس تنهایی میکنم با صدای زیبای شما ارام میگیرم و در خوشی ها نیز فقط آهنگ های شما را گوش میدهم. واقعا نجف آباد به وجود ستارگانی همچون شما ،مرحوم آیت الله منتظری،شهید سردار کاظمی، و... بر خود می بالد. بسیاری از خوانندگان ایرانی به خاطر پول و شهرت می خوانند ولی یقینا شما به خاطر دلتان و این مردم شریف می خوانید به نظر من شما بهترین خواننده ایران بوده،هستید و خواهید بود.و همچنین آهنگ مردم شما یکی از بهترین آهنگ های حماسی و مردم دوستی است امیدوارم که هر چه زود تر به میهن بازگردید.
پاسخ : ممنون دوست عزیز به امید برگشتن استاد معین

این نظر توسط محمدصادق رئوفی در تاریخ 1393/03/25 و 20:42 دقیقه ارسال شده است

درود بر استاد زیبای ایران زمین خواستم اگه میشه بزرگترین آرزوی شما را بدانم.استاد فدایی داریشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بیوگرافی استاد معین به همراه آهنگهای منتخب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام آهنگ استاد معین را از همه بیشتردوست دارید؟
    اطلاعیه

    کلیه مطالب این سایت گرفته شده از صفحه فیسبوک استاد معین ،و وبلاگ هواداران استاد معین  و سایت رسمی معین عزیزمیباشد



    www.moeinmusic.com



    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 5,926
  • بازدید کلی : 340,866
  • نظرخواهی

    هواداران استاد معین عزیز :



    با نظرهای بسیار محترم خود مارا در هرچه بیشتر وبهترشدن این سایت یاری کنید.




    باتشکر مدیر سایت صدای ماندگار